sekeping cermin pemisah segalanya..

Posted by Chenyen on 07:19 PM, 23-Jan-15

assalamualaikum...hai blog.dari dulu..kau je teman aku paling setia..

entah lah...sehari tanpa dia.pun naik demam dah badan.haha.

straight....aku ni bukan lah sorg yg pandai berkata kata.jauh sekali untuk dibandingkan alu dengan a.samad said atau arwah usman awang.

inilah aku siapa diri aku...aku yang selalu ingin melihat engkau bahagia . . dan ini lah apa mahu kamu untuk terus bahagia. .

jauh...usia....tinggi atau rendah.kaya ataumiakin.itu semua nombor. . kita umpama sepasang kAsut yang selalu bersama.now kita dipisahkan oleh sekeping cermin. ... terbina nya cermin dari ego dan kebencian...

sebab aku xde harta? maybe.... bukan mudah membina sebuah istana. .tiang yg kukuh dari cinta.bata yang padu dari sayang.simen yang kuat dari rindu.... namun menghancurkan sangat mudah...hanya dengan rasa benci dan ego.

bodoh nya aku..kerana sanggup menangis kerana dia..sedangkn dia hanya diam dari mula seperti sudah benci hubungan ini.terima kasih.its all in my heart.

mak kate.kalAu kita ademasalah.then kite demam.allah ta'ala bg kita masa utk kita berfikir.thanks mom..curg? aku pernah curg ke? then dy xpernah?

pernah kah aku sayang org lain waktu bersama dy.? ye pernah! n aq buang rasa aayang tu.n aku buang org yang aku sayang sebab aku sayang sangat dia. pernah ke dia sayang orang selain aku.pernah.! then mana orang tu sekarang?masih depan mata aku..

kenapa kau bodoh sangat yen? kau ingat tak.kau lah satu satu nya manusia tanpa hati dan perasaan..dia pun pernah kata kat kau macam tu dulu.haha

kenapa ada dengki khianat pada kita? lihat kita kini.. kita saling memandang. saling ingin menggapai antara satu sama lain tanpa kita sedar ada sesuatu menghalang kita.ya cermin.! cermin dari ego sendiri.

now!!!!??
aku sangka aku masih menggapai pada cermin itu.harapan.....namun aku sedar.aku menggapai bayangan ku sendiri dalam cermin tu..aku ditinggalkan.Bertepuk sebelah tangan..

dulu kau tengok hati itu.dan kau mahu menyentuh nya kemudian lepas kau sentuh...ia.hancur..

kini aku memilih untuk menjaga hati ini sendiri.akan aku simpan...dan tak akan ada mana mana manusia lagi yang akan dapat memiliki nya.

setiap perbuatan harus dibalas....

ingat siapa kita.
terimalah hakikat.akulah ahyen
lelaki yang tak mempunyai perasaan.
lelaki yang kaki perempuan.
lelaki yang degil.
lelaki yang tak pernah ada nafsu kat perempuan.
lelaki yang suka buat bukan bukan.
lelaki yang minat spongebob.
lelaki yang curang.
its me~ wala...have a nice flu day daaaaaa

~ah_yen~
-no return no pain no gain no woman-

sebulan(munkin) yang terakhir

Posted by Chenyen on 07:25 PM, 17-Jan-15

sunday 18/01/2015 02:43AM .. malam yang paling indah untuk diri ku... . setelah genapnya seminggu kita berpisah..10/01/2015 awak kata.awak taknak teruskan hubungan ni.saya xboleh terima hakikat ini...bagi saya.saya tak pernah hilang awak norilah... . malam yang paling indah...dua tiga hari kebelakangan ni...awak dah bagi sy malam yang paling indah...sebab kita ulangi apa yang kita buat pada 28-12-2012 dulu hingga 28-12-2014 iaitu bersamaan dua tahun tapi kali ni dalam... [Read More]

terlerai sudah sebuah persahabatan. :)

Posted by Chenyen on 04:56 PM, 13-Dec-14

Thumbnailmasih ingatkah kisah kerinduanku terhadap sang bulan? ...bg yg blum dengar boleh klik link ni http://www.chenyen.mywapblog.com/kerinduanku-terhadap-sang-bulan.xhtml kisah tiga insan bernama ummi yang tok kenal dalam hidup tok.ummi masa kecil.ummi masa remaja.dan ummi dewasa. baru baru ini ummi remaja menimbulkn diri... maka tok rasa boleh menyambung sbuah ikatan persahabatan masa kecil.. tak sangka...semua dah berubah.. persahabatan masa kecil yang terlalu indah dibuang cmtu je.haha.sabar tok sabar. sedih memang... [Read More]

nak letak tajuk apa pun xtau.

Posted by Chenyen on 06:12 PM, 06-Dec-14

blog.banyak sungguh dugaan aku kebelakangan ni blog.banyak sungguh.bukan seperti hari biasa.aku masih dibantu dengan sebatang tongkat untuk terus berdiri.namun kali ini aku sendiri. berat sungguh dugaan yang aku pikul kini..apa dosa aku... sebelum ni aku xboleh cari makan sbb dengki khianat orang.kini aku kehilangan semuanya. bila ditanya mengapa. mereka berkata ianya kerana salah aku juga. ya.setiap manusia pernah membuat kesilapan.setiap manusia pernah... [Read More]